Dagen med stort D.

Idag är det onsdag och det betyder ULTRALJUD! Jag är så förväntansfull. Jag får se mitt barn igen men efter idag kommer jag inte längre behöva kalla bebis för 'den'. Ännu ett steg närmare den resan mot att bli en egen individ denna människa gör. Helt otroligt. Att jag själv får vara med om det är stort och jag älskar det. Förr har jag bara fått vara lite lätt avundsjuk på alla andra par som växer tillsammans, får mage och även namnet efter just detta ultraljud. Vi är så lyckligt lottade ♥

Jag fick vakna på ett hemskt sätt förut. P skulle komma in och pussa mig 'hejdå' som vanligt men idag var han på otroligt bra humör och därför kom in och skrek;'NU ÄR DET DAGS ATT VAKNA!!!' Åh, vad det kokade i mig. Sa till honom att hålla käften och drog täcket över huvudet men det verkade inte röra honom i ryggen, utan han gick visslandes ut mot en ny dag med jobb. Jag lyckades som tur var somna om i ca 40 minuter och vakna på ett betydligt större leende på läpparna. Jag har suttit och ätit frukost framför 'Nyhetsmorgon' (som vanligt) och kikat ut genom förnstret och det blåser mycket idag med. Jag gillar det inte alls just för att jag har en man som är på ett tak och jobbar. Usch. Får mycket hjärnspöken när vinden tar tag i hyreshuset vi bor i. Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan jag kliver in i duschen och förbereder mig inför dagens besked. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback