Deprimerande dag.

Idag vaknade jag av att bebis sparkade. HUR MYSIGT!? Men.. -Jag är idag ledsen över att vi inte fick reda på kön igår. Ni tänker säkert att jag är jättedum som är besviken över detta men det är viktigt för mig. Både jag och P hade ställt in oss på att få veta under gårdagens ultraljud. Jag vill inte kalla min bebis för 'den' längre, jag vill att den ska få bli den egna lilla individen den egentligen är. Jag hade planerat så mycket för oss. Vi ska åka till Värmland och blivande mormor och morfar i slutet av september och då hade jag och mamma planerat att handla och det hade ju då underlättat att veta vad det är för kön. Jag är den lyckligaste i världen över att min bebis mår bra, det är jag! -Men jag är ändå ledsen..

Som sagt så har jag en livlig bebis i magen som då och då får mig att vakna på nätterna. Denna natt höll bebis inne med sina sparkar tills imorse då bebis tyckte att det var dags för mig att skicka ner mat. Nu när bebis fått mat har den lugnat ner sig en aning och jag har fått druckit mitt kaffe. Det regnar ute och det är ännu en sak jag är irriterad för. Jag kan inte göra något annat än att sitta inne. Tråkig dag men det är väl bara att bita ihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback