En vanlig kväll..

..I Lindstam/Danngren-familjen. Fick dock ett lite oväntat besök från Hyresgästföreningen förut. Alltid skoj att se nya ansikten utanför min dörr. Nu sitter jag och min man och kollar på Idol. 'Linnie' är en tjej som blivit anmäld av sin syster och blir kidnappad och förstår ingenting förrän hon får ta av sig ögonbindeln framför juryn och bränner av en riktig show. Tycker hon var jätteduktig just för att hon tog det så bra, ingen panik-reaktion utan var cool-lugn. Grym tjej!
Idag så har jag fått lite nys om att jag kanske, KANSKE får börja jobba på måndag. Lite små-jobb och jag hoppas verkligen. Allt är bättre än att gå hemma dag ut och dag in och sen att det klirrar till lite i kassan i slutet av månaden är bara en bonus. Jag hoppas det går min väg nu och att sen skolan kommer på köpet, att allt bara löper på tills bebisen kommer. Tiden går alldeles för sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback