Frusen.

Nu kan jag äntligen slappna av. När jag kom hem från promenaden förut blev jag akut illamående och blev därför sittandes i soffan i en timme och det var en timme för mycket kan jag lova. Jag bestämde mig efter den där timmen att gå emot mitt mående och började plocka här hemma innan jag gick ner till affären. Innan P kom hem hann jag diska, plocka undan (så folk kan besöka oss), handla, laga mat, duscha och börja göra mig i ordning. Jag var nästan klar när han kom hem och som jag stressade. Sen när han kom hem käkade vi och han duschade medans jag gjorde mig klar sen gick vi mot Cloetta Center för att kika på rally. 
Det var ju East Sweden Rally här i Linköping och då passade jag på att ta med min man på det och han lyste som en sol när han fick se på bilarna som kom förbi i en fasansfull fart. Jag är inte riktigt så intresserad som han är men jag tycker det är helt okej. Npgot som jag däremot älskar är att se P får göra det han älskar. Jag får se honom lysa som en sol. Det älskar jag. Jag tycker det är underbart!
Det var riktigt kallt ute faktiskt så nu ligger vi inne, under täcket och kollar på film. Det ska jag nu fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback