HAPPYFACE.

Till att börja med ska jag säga till 'elinea' att jag förstog att det inte var illa menat och jag tackar för omtanken i kommentaren! :-)

Jag var i stort sett klar när P kom hem från jobbet och det är då inte ofta det sker. Maten blev också klar innan han hann att kliva in i duschen. Hemma blev vi inte kvar länge innan vi gick in till stan för att ställa oss i kö på 'The Phone House'. Hade väl hoppas att det hade gått att skicka in P's telefon men det är ju klart att dom var ett kvitto som behövdes och det har ju inte han något eftersom det är en företagstelefon. När vi var klara med det så gick vi till barnmorskan och jag tycker verkligen om min, B. Vi gick igenom lite saker om det ena och det andra, sen var det blodtryck och lyssna på hjärtljud som gällde. Bebis var pigg och B fick bevittna hela två sparkar och jag ligger bara och ler. Tycker det är lika mysigt varje gång. Vi fick också ny tid för ytterligare ett ultraljud, intressant.
När vi var klara med dagens besök så gick vi och kikade lite på stan och dom har ju fått in så mycket snyggt nu! Skulle vilja ha ett stort antal lappar att få shoppa för, till P då eftersom det inte är någon idé att handla till mig nu. Skor då kanske. 
Nu är vi hemma igen och jag måste ju bara berätta att nu går det bra! Jag har ju börjat jobba lite smått och ska göra min andra dag på onsdag. Ska jobba 40% nu till att börja med. Sen ringde telefonen förut och SKOLAN DRAR IGÅNG PÅ ONSDAG! Hur underbart!? Äntligen. Dom har slagit ihop 'Företagarskolan' och 'Marknadsskolan' till en kurs nu. Skolan ligger ungefär 200m från mig så kommer trivas till max tror jag. Detta kommer bli super! Jag kommer gå en kväll i veckan 18.00-21.30 och det kan vara bra, då hinner jag jobba desto mer.

SÅ HÄR LYCKLIG ÄR JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback