Höst i Värmland.

'Hemma' igen efter en dag på vift. Det började med att jag gick ut och lekte lite med N och A som var här. Så söta är dom, vill nästan ta med dom hem. Lite senare blev brorsan klar och vi åkte in till stan så nu har han fått tatueringstid. Bara av att jag kom in i studion och hörde ljudet så blev jag sugen på att sätta mig och bli pinad lite jag också. Jag fick köra till 'Nyängen' för F ville inte åka hem själv så A, J, E och någon mer kom och plockade upp mig där för då var det dags för Säffle och 'marten'. Jag är superglad för jag fick med mig strumpor hem. 14 par för 100 kr, som hittat! Både jag och min man kommer nu kunna gå i hela strumpor, haha. På vägen hem fick vi brottas med en bilkö på gruns av en olycka i Slottsbron men det gick llika bra ändå för jag och J satt och hade ett superbra 'flow' i baksätet.
Mamma och pappa kom och hämtade mig i Grums men jag var inte hemma i huset länge utan tog bilen och åkte in till stan för att tjata ikapp med N som jag inte träffat på jättelänge. Hennes son, R, har jag ju heller inte träffat på typ ett halvår så det var superkul. Han hade ju blivit så stor, killen.
Nu är jag i alla fall 'hemma' igen och är dötrött. Vet inte om jag kommer kunna vara vaken en timme till. Är jag inte det så kommer jag ju vakna ybertidigt imorn och det är väl inte så kul kanske. Tvingar mig själv att vara vaken med chips.
Min dag; SUPER! -men saknar dock min man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback