Huvudvärk.

Hur roligt är det när man vaknar 05.22 med världens huvudvärk? Den sitter fortfarande i och jag bara väntar på att migränen ska bryta ut. Bli liggandes hela helgen i mörker och bara ha ont, det är inget jag ser fram emot. Jag håller verkligen tummarna för att det går över. Kanske kan det bara vara att jag har mycket spänningar runt omkring mig just nu. Det är mycket som händer och jag är inne i en period då jag inte trivs med att vara gravid. Allt är jobbigt men förhoppningsvis så släpper det snart och jag älskar det igen. 
Jag ska snart börja göra mig i ordning för idag vankas det jobb igen. Efter denna dag hoppas jag på en lugn men ändå händelserik helg. Har lite planer men vet inte hur jag ska göra med dom, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback