I-landsproblem.

Skolarbetet gick väl som det gick. Jag ska ju göra tusen saker samtidigt så det blir inte riktigt helhjärtat. Under helgen ska jag försöka få tid för inlämningsuppgiften vi fick så jag har den klar. Måste verkligen tänka på sånt nu när jag kombinerar jobb och skola, att det är gjort innan den nya veckan kommer. På kvällarna är jag alldeles för trött för att sitta med arbeten och jag ska försöka att undvika 'sista-dagen-plugg'. Sånt stannar ändå aldrig kvar.
Bloggar just för att min 'kära' sambo är hemma från träningspasset och har nu tagit över tvn. Så är det varje kväll, sju dagar i veckan. Blir så trött, suck. Detta kallar jag ett riktigt i-landsproblem. Nog illa för att jag ska bli irriterad.
Klockan är dock inte mycket men jag är supertrött ändå. Jag är som 'Skalman' i 'Bamse' med en 'mat-och-sov-klocka'. Komiskt att kroppen funkar som den gör. Komiskt men fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback