Idol-söndag

Sitter med min man i soffan och kikar på Idol. Jag tycker inte att det är världens bästa program men det är ju bara för roligt när folk kan göra bort sig så grovt men ändå bjuda på sig själv. 
Något 'nyttigt' idag blev det inte tal på, det får vi ta i morgon istället. I morgon ska jag upp med tuppen och tvätta sen är det dags för ett möte på Af. Jag hoppas att det händer något roligt i morgon som får mig på superbra humör. Känner mig lite nere nästan, som om jag är i en svacka. Händer inget roligt så ska jag i alla fall få både måndag, tisdag och onsdag fram till kl. 16.00 gå fort som bara busen. Kl. 16.00 på onsdag så är det ju dags för ultraljud, vi får reda på vad det är fort sort som gömmer sig där inne. Lite sugen på att komma ut är denne krabat ändå, sparkar och har sig. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback