Izabella hjärta Bananer



Bananer är defenitivt min bästa vän i matväg. Det är gott och det är bara att dra av skalet, äta OCH man blir mätt. Snabbt och effektivt. Perfekt för en person i farten.
Nu sitter jag och väntar på Z som ska komma hit en sväng. L lär väl vara trött efter en dag på dagis så han kommer förmodligen slockna men har jag tur så kanske jag får se lilla R krypa. Skönt med lite sällskap i alla fall.
Sen när P kommer hem från jobbet har han med sig J för jag ska klippa hans kalufs. Återigen något att göra. Ett 'hallelulja-moment'.
Jag har pratat med Af idag också och där verkade dom helt tvistad så funderar på att gå dit och banka henne i huvudet så hon förstår att jag måste ha något att göra innan jag går under av sysselsättningsbrist! -Kan man säga så? Jag gör det ändå för så är läget. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback