Kämpar.

Hemma efter en dag med mycket jobb men det tycker jag bara är roligt! Dagen går så mycket fortare då. Min man var för första gången hemma före mig så när jag kom hem möttes jag av att maten stod på bordet. Urgullig! Han var inte hemma särskilt länge efter maten utan han är iväg och tränar. Jag ska faktiskt sätta mig med lite skolarbete, tro det eller ej. 
Jag är just nu inne i en period då jag verkligen vill ha ut kotten i magen så jag kan börja jobba med min kropp. Tycker det är jättetråkigt att gå och känna sig som en flodhäst hela dagarna och speciellt när jag vet att det bara kommer att bli värre. Jag vill ha den fina kropp jag drömmer om. Kläder är ju inte att prata på. Jättesynd att det finns så begränsat med gravid/mammakläder. Jag älskar hösten för då finns det som mest snygga kläder i butikerna men nu kan jag bara drömma om att få på mig ett plagg. En sista sak; det är värt det för älsklingen i magen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback