Kan inte sluta le.

Nej, det går inte. Jag bara sitter och tänker på hur allt kan lösa sig på en och samma gång. Allt kommer liksom i en klump och så är det med mycket här i livet. Kommer ihåg när man gick i skolan (vilket inte var så längesen), att man då klagade på lärarna för att dom la alla prov på en och samma vecka. Det var som att dom ibland glömde bort att vi skulle ha prov och tentor så när en lärare satt i kafferummet och berättade att hon lagt fram ett prov veckan efter så kommer alla andra och gör desamma. Icke bra. Sen så brukar man säga: en olycka kommer sällan ensam. Så är det även med lycka. Jag talar ifrån egen erfarenhet.
Nu ska jag försöka att hitta något att äta. Sen ska jag gå och tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen med ett leende på läpparna. I morgon är det en ny dag i planeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback