Laddar inför jobb.

Jag vaknade lite olyckligtvis 05.47 och låg vaken i nån timme. Fick lyssna på när P var uppe och rotade i kylskåpet efter något att äta. Jag var uppe på toaletten ca 70 gånger men så småningom lyckades vi somna om. Nu någon timme senare sitter vi i soffan och äter frukost framför tvn. Efter det ska jag ta mig en underbar dusch.
Jag ska idag få göra min första dag på jobbet och jag är laddad till tusen. Det ska bli så skönt att komma igång, att äntligen få något att göra om dagarna. Jag kommer ju inte jobba heltid utan kanske 2-3 dagar i veckan och då vet jag ju att jag kommer uppskatta dom lediga dagarna mer. Nu hatar jag ju att sitta hemma. När jag är ute och sen ska gå hem tar det emot, jag vill inte hem igen. Så ska det inte va. Det ska vi ändra på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback