Lugn och ro.

Äntligen. Jag har varit hemma i ungefär en halvtimme men jag har redan hunnit svida om till mjukisbyxor, kastat upp håret i en bulle, slängt i mig lite mat och satt på kaffe. Mötet med K gick jättebra pch det är alltid lika roligt att träffa henne. Det var lite roligare idag eftersom jag kunde komma med så goda nyheter då jag vet att hon blir så glad för min skull. Superkul!
Jag skulle egentligen ha träffat M nu vid 13 men som vanligt kom beskedet att hon inte orkar. Det var väntat, men vad gör det när man har hundra andra saker att förgylla dagen med. Jag ska snart ta tag i disken och bädda. Sen har jag lite mejl som måste iväg och ett cv som ska putsas. Efter det måste jag börja packa lite inför torsdagen för när P kommer hem från jobbet i morgon måste varje sekund jag har med honom avnjutas eftersom skolan börjar kl. 18 och håller på ända fram till 21.30. Sen åker ju jag när han är på jobbet, så det ska spenderas tid tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Grattis till din graviditet och så kul att vi är så jämngångna :)Kram!

2011-09-20 @ 14:15:15
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback