Mamma, pappa & Värmskog.

Åh, nu är jag äntligen här jag och har sovit underbart skönt. Inte vaknat en gång under natten och det är riktigt ovanligt.
TORSDAG: Allt började med att jag kom upp i tid men fick stressa ändå på slutet, haha. Jag kom på tåget och träffade där en jättetrevlig tjej från Linköping. Hon skulle med ända till Kristinehamn så den här resan fick jag en resekompis! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och detta slutade med att vi förhoppningsvis ses igen i vår hemstad Linköping.
Jag kom fram till Karlstad och där stod mamma I på perrongen och mötte mig. Så skönt att träffa henne igen. Vi åkte till Bergvik där vi först åt lite mat på Ikea och pratade om allt från lägenheten till den kommande förlossningen. Vi gick och kikade lite på barnsängar och skötbord och liknande innan vi gick vidare till kläderna. Vi hittade efter mycket om och men kläder som vi tyckte om. En overall som var jäteluddig och go. Min bebis kommer se ut som en björn. Den är både luddig och brun och har svans och öron. Jag älskade den. Sen hittade mamma bodies med tryck på. I ♥ MUM på den ena och I ♥ DAD på den andra och på den tredje var det blandat och då fanns det ju såklart strumpor som matchade till det där som hon köpte. Jättegulligt!
Sen när vi kom hem från vår shoppingrunda så lånade jag bilen och åkte ner till Grums och träffade A och J. Där jag sattes i arbete med att hjälpa A att färga utväxten. Sen satt vi bara och pratade lite innan jag åkte igen. Här hemma blev jag inte sen i säng inte. Jättetrött var jag så vid halv tio sov jag.

Här vaknade jag ju som sagt utsövd och go så nu ska jag börja göra mig iordning för att följa med brorsan in till stan innan jag ska tillbaka hem och sen vända igen. Ska troligen med A och J till Säffle och 'marten'. Då ska jag köpa strumpor! Kallt är det här i vilket fall. Vinterjackan skulle ha följt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback