Maraca.

Let me see your body go
Like a maraca-ca-ca-ca

Uppe med tuppen (i det här huset är det P som är tuppen) idag. Jag och P bytte inte många ord under den tiden han var kvar hemma inte. Tyst som i graven. Jag gjorde smörgåsar och åt framför nyheterna och han satt i princip och kollade på, men sen när han skulle gå blev det ändring på det. Han kom och myste och höll om mig så länge att man bara väntade på att J (killen som P åker med till jobbet) skulle börja tuta där nere. När han väl gick genom dörren gick jag in i duschen och där hade jag velat stå kvar mycket längre för jag frös. Jag skulle vilja ha ett duschmunstycke som lägger vattnet som en filt över min kropp, underbart när man är frusen på morgonen. Efter duschen var jag i full gång, smink och hår och det fick bli som det bli. Resultatet är illa, en bulle. Jag är i alla fall klar och M ringer och säger att hon försovit sig men det gör inget alls. Jag drabbas av värmebölja så fort jag är i rörelse mer än i tio minuter så nu hinner det att lägga sig innan jag ska igång igen, haha. 

När jag kommer hem sen är det bara att köra igång med tvätten tills P är hemma och byter av mig sen ska jag göra mig i ordning för min första skoldag här i Linköping. Det ska bli så skoj och jag är så förväntansfull på allt jag kommer att lära mig och på alla nya människor jag kommer få träffa.
Sen när jag kommer hem från skolan, förhoppningsvis inte så sent ikväll första dagen, så måste jag börja plocka fram vad jag ska ha med mig i morgon för då intar jag VÄRMLAND och KARLSTAD!
Underbar vecka! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback