Morgon i Linköping.

God morgon! -Jag har fått vakna utsövd i min egen säng, bredvid min man. Kan inte bli mycket bättre!
Min helg i Värmland har varit superbra och jag har hunnit med mer än jag trodde. På lördagen var det ju dags för syster M's kalas och det var till en början väldigt mycket folk. Mycket barn och mycket trevligt. Vi fick en god buffé, fina tårtor och rolig underhållning. Jag är jätteglad för min systers skull, att hon hade så kul och att det blev så lyckat!
Nu är det en ny morgon i Linköping och jag hoppas det erbjuds något alldeles extra. Jag ska i alla fall börja med att packa upp och städa lite för ska jag vara ärlig så somnade jag och sov i omgångar ända från att jag kom hem till det att vi gick och la oss. Så det ska jag väl orka med. Nu är det kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback