Paus.

Nu är jag äntligen klar med städningen. Dammat, dammsugit och svabbat av golven. Tänkte att jag lika gärna kan göra det innan jag åker på torsdag. Det lär inte blir gjort annars för min man är otroligt bekväm av sig. Jaja, nu är det i alla fall gjort och det doftar ljuvligt här hemma men jag kan lova att det ska bli skönt och att jag ska njuta när jag i några dagar är hos mina föräldrar. Ingen matlagning och ingen städning på fyra dagar. Rena lyxen.
Det är nu dags att gå över mitt eget ansikte så jag kan visa mig ute. Nej, riktigt så illa är det väl inte men inte långt där i från. Vädret har bättrat sig lite och solen har kommit fram så jag och P ska in till stan innan besöket hos barnmorskan. Ska se om det går att göra något åt P's mobil eller om han måste skicka in den. Den är knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback