Pinsam tv.

JEJ! När min man kom hem fick han ligga och ta igen sig i soffan i några minuter innan vi gick in till stan för att ta ut pengar. På hemvägen gick vi in och handlade lite frukost och något annat som slank ner i korgen var bot till mitt sötsug. Underbart.
Nu sitter jag i soffan och kikar på 'Kaos i Båstad' och skäms åt dom som är med. Inte alla men dom flesta. Kvinnor som skulle kunna vara mina mammor (ena då har barn) och är med och flörtar med killar i min ålder. Nej, det går inte hem hos mig. Skulle jag se min mamma bete sig så i tv så skulle jag säga upp kontakten med henne DIREKT. 
Snart så ska jag få gå och lägga mig så jag är pigg och fräsh tills i morgon då jag ska upp och jobba. Det ska bli så kul och sen när jag kommer hem är det bara att köra vidare med skolan. Jag är supertaggad för att bli en jobbande plugghäst! Pengar rullar in som dom ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback