POWERDAY.


Ja, ni vet ju vid det här laget att jag var på ett onödigt möte idag på Af till att börja med. Eller man kanske inte ska säga onödigt men jag fick inte ut något av det, tyvärr. Sen när jag kom hem var det lunch och städning som gällde. Maten stod nästan på bordet när gubben kom hem och maten hann knappt sjunka innan han stack iväg och tränade och jag kunde heller inte sitta stilla längre. Jag tog min mp3 och gick ut på en sju-jäkla powerwalk! Jag har aldrig gått så snabbt i hela mitt liv. Det var som om jag hade eld i rumpan. Jag gick till och med om en som 'sprang' och jag tror stackarn skämdes. Sen när jag gått min promenad gick jag och plockade upp min man på gymmet.
När vi kom hem så bestämde vi oss för att gå och handla när vi ändå var i farten så nu har vi frukost i kylen. Vi har käkat lite kvällsmat fraför tvn och myst till Idol och nu är det Svenska Hollywoodfruar så vi hörs i morgon, goooottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback