Rastlös

..Som vanligt. Jag har lite beslutsångest om jag ska gå ut och gå eller om jag bara ska ta det lugnt, gå ner till affären och köpa det som behövs till maten idag. Det är frågan. Frågan som jag besvarar mig själv snart.
Om 6 dagar (onsdag) ska jag och P äntligen till barnmorskan igen och då är det dags för ultraljud. Jag börjar som vanligt bli lite orolig och nervös inför detta. Jag ska ladda upp med näsdukar så jag kan torka tårar när jag ligger där och få se den lille på skärmen igen. Ihii, så blödig. Tänk att redan halva graviditeten har blåst förbi. Det har gått så fort. Om 20 veckor är bebis beräknad och jag har redan börjat tycka lite synd om honom/henne. Tänk själv; bebis har legat i min mage i 40 veckor och har haft det jättevarmt och skönt och kommer ut när det är som kallast. Stackare. Men som jag längtar!
Svaret på min egen fråga; JAG SKA UT OCH GÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback