Skomani

Idag föll ytterligare ett litet papper ner på min dörrmatta och där stod det att jag hade ett paket att hämta ut. Det tog inte många sekunder förrän jag stod där nere på Priso och hämtade ut det. När jag kom hem och öppnade var det ännu ett par byxor som jag beställt vilket var jättekul eftersom jag glömt bort det, så det kom som en present. För första gången har par byxor som passar för den växande magen i garderoben. 
Något jag råkar ut för varje höst är sko-manin. Det finns så sjukt mycket snygga skor under denna årstid. Riktigt farligt för plånboken. Jag kommer ju inte kunna gå i vad som helst som är hur högt som helst, men det finns dom skor som har lite klack som kommer passa mig med. Det finns något för alla alltså. Jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback