Solen skiner och..

Jag vaknar upp med en dunder-värk i mitt huvud imorse så jag valde faktiskt att ligga kvar i sängen. Nu när jag har kommit upp så känner jag mig nästan lat som legat i sängen så länge. Nu är jag i alla fall uppe och jag har ätit frukost och sen bestämde jag mig för att börja dagen med ett underbart klipp från gårdagens Idol. Oleg och hans 'Elektropop'. Han gjorde mig på superbra humör igårkväll när jag fick se det och när han gått vidare frågar han Pär Lernström var slutaudition ligger. Han är för skön, Oleg. Han har min röst.
Dagen idag ska i vilket fall inte få vara lika seg som igår, huvudvärk eller inte, så nu tänker jag ta en Panodil eller två, plocka undan lite här hemma och sen ska jag plugga i mp3'n och gå ut och gå. Min man ringde förut och tyckte att jag skulle komma upp till Tannefors om jag ändå var ute på språng och hälsa på honom. Som han saknar mig, han ska ju tycka det är skönt att gå till jobbet och få vara med människor av sitt eget kön?! -Haha, inte lätt för honom.
Nu är det dags för kaffe sen kör vi igång denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback