Sötsug!

Jag har ett problem. Mitt sötsug är värre än någonsin. Jag har försökt med allt men det är inget som hjälper och jag tänker inte gå ner till affären och köpa godis, ICKE! Jag har provat sött kaffe, äpple, makaroner, mjölk och isvatten men inget utav det hjälper. Suck och stön. Jag vet inte vad som händer i min kropp när jag blir så här sötsugen. Jag har funderat på om det bara är en tröstgrej som min kropp plockar fram när den är rastlös. Jag sitter ju här och gör trots allt ingenting.
Jag tänkte att när min man kommer hem så ska han med ut och gå (jag lär få tvinga med honom) efter en lååång dag med jobb. Jag skulle gärna kunna gå ut och gå själv när han är på jobbet på dagarna OM det hade varit så att jag hade en fungerande mp3 men så är inte fallet. I morgon kommer det att bli bättre för då är det dags för mig att jobba igen. Skönt. 
NU KOM MIN MAN HEM! c-yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback