Städar, äter och tvättar.

Jag städar, äter och tvättar på samma gång. Inte dåligt! Eller ja, nu har jag ju käkat färdigt. Det skulle ju endast bli ett varv med dammsugaren men ni som följer bloggen kunde nog lista ut att det inte skulle bli så. Jag tog tag i storstädningen. Dammat, dammsugit och svabbat golv. Hittade en ledig tid i tvättstugan också så snart är allt rent här hemma igen. Skönt. 
Min man ringde nyss så jag måste snart hoppa in i duschen och fixa mig. Vid 16 ska jag vara hemma hos hans chef, C och hans fru, M för då ska vi låna en bil så vi kan åka och storhandla. Fylla upp kylskåpet och frysen till taket, införskaffa oss en bäddmadrass och lite annat smått och gott. 
Kan inte låta bli att le när jag sitter och kikar på min mage. Jag har ju nyss ätit mat och kotten i magen får alltid hicka då. Haha, det känns och ser så charmigt ut ♥

Kommentarer
Postat av: emelie mattsson

Hej Bella!

önskar er lycka till med allt!

kramar från grums!

2011-09-27 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback