Stolt tjej.

Hemma efter en dag med jobb och jag kan med huvudet högt säga att jag är stolt. Vi blev upphämtade kl. 10 av M och när vi kom dit så mjukstartade vi med en kopp kaffe och lite prat. Sen var det dags för P att fixa fönsterfoder och han åkte 'skylift' upp och ner, upp och ner. M visade mig vad jag skulle göra och jag kom in i arbetet snabbt. Jag fixade med att införa artiklar i ett dataprogram med artikelnummer och hela köret. Allt det M hade markerat skulle in och till en början gapade jag över alla artiklar som skulle in och tänkte; det där hinner jag aldrig!'. När jag väl kom igång så märkte jag inte att det gick så fort som det i själva verket gjorde och jag hann klart allt. Mycket skönt. Vi fick mat på stället också, köttfärssås och spagetti och jag tror helt seriöst att jag skulle kunna äta det minst två gånger i veckan. Jättegott var det i alla fall. Efter maten så satte P igång igen och det dröjde inte så länge till han var klar heller och va bra fönstren blev. Vi blev borta i 6 timmar och jag bara njuter, jag tycker det var jätteskönt att få komma och göra lite nytta för en gång skull. Mera jobb till mig!
Jag fick också ta en påse och plocka M's alldeles egna äpplen och dom är supergoda! Tack för en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback