Stress i onödan.


Nyss fått i mig lite lunch och det tackar både jag och bebis för. Hungriga som vargar var vi när vi kom hem. Som sagt så har jag varit på möte på Af och det var inte ens värt att kalla det för ett möte. Jag stressade med tvätten och med mitt eget utseende och när jag kommer dit så vet kvinnan bakom skärmen inte hur dom ska göra med mig eftersom jag inte fått besked om skolan än. Var där i ca 10 minuter sen kunde jag lyfta min lilla stjärt från stolen och gå hem igen. Otroligt onödigt
Sitter nu i soffan och försöker få maten att sjunka så jag kan börja städa här hemma sen. Jag ska även vika 10 kg tvätt som ligger på sängen. Pust och stön. Mitt uppe i allt kommer jag väl få det där pappret jag behöver ha för att få börja jobba på posten idag så jag måste kila iväg till Af igen. Skulle inte förvåna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback