Trodde det skulle erbjudas mys..

Med mitt försök till att få det lite mysigt med P ikväll var förgäves. Jag är som bortblåst tack vare en mobil, eller rättare sagt, ett motorcykel-spel i mibilen. Haha, patetiskt! Jag har försökt allt för att få hans uppmärksamhet; visa nya byxorna (han sa att dom var jättefina samtidigt som han kollade ner i mobilen), med barnvagn, att prata om vår planerade helg i Göteborg (vi måste nämligen boka hotell) och med att bara vara allmänt mysig men inget funkar. Jag ger upp för dagen, haha!
Medans jag sitter och tittar argt åt min man så försöker jag komma på vad jag ska göra imorgon för jag vill inte uppleva denna dag igen. Det har varit en urusel dag, inget att göra och dåligt väder. 
Suttit och kollat på Idol också och jag kan inte sluta lyssna på en tjej som var med igår. Hon var underbart bra och jag längtar verkligen efter att få se mer av henne. YOU GO GIRL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback