Trötta fötter.

Lägenheten är ren, gubben är mätt och min mage är bara STOR. Jag tror att jag alltid kan äta liiite till, även fast jag tycker att jag är mätt. Mina fötter är jättetrötta men nu ska P gå iväg och träna så då ska inte jag va sämre utan att jag ska ut och gå så jag hoppas att maten sjunker fort! Så det så.
Till middag fick vi baconinlindade kycklingfiléer, bulgur, grönpepparsås och sparris. YUM! 
Just nu ligger det till så att jag inte har något att klaga på mer än så bagateller men något jag inte tycker om är att vänta. Nummer ett jag väntar på är ett brev från soc i Karlstad och när jag har det ska det komma ett beslut från Af och sen är det fritt fram för mig att börja jobba. Det kommer bli med lite bokföring och liknande och jag kan inte längta mer. Nummer två jag väntar på är skolan. InfoKomp här i Linköping hade en superbra kurs som jag har sökt till och den skulle ha dragit igång den 5 september (för en vecka sen) men när jag ringde för ett tag sen för att höra med dom så hade dom inte fått in tillräckligt många ansökningar att kunna starta upp kursen. Dom skulle i alla fall försöka att marknadsföra kursen ytterligare för att se om dom kunde få ihop ett gäng till. Så jag sitter här hemma och hoppas och hoppas på att det ska komma ett brev i posten där det står att dom ska sätta fart. När jag ringde (i slutet av augusti) så sa dom att jag skulle få besked inom tre veckor och det betyder denna veckan. Håll nu tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback