Underbar känsla.

Nyss kommit in från en härlig promenad med underbart väder. Jag svettades som en gris men det var ändå skönt. Under promenadens gång hann jag också att hälsa på min man som jobbar i Tannefors för stunden. Kändes inte så bra när det blåst storm dom senaste dagarna och jag ser att han inte har någon säkerthet alls där uppe. Usch. När jag var på väg hem gick jag förbi tågstationen och hämtade ut mina biljetter så nu är det bokat; på torsdag åker jag till Värmland till min underbara familj och stannar ända till på söndag. Som jag längtar!
Nu ska jag börja röja upp här hemma innan jag går ner till affären och inhandlar det som fattas till dagen middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback