Uppdat. 1 september

Ja, jag ställde mig och stekte fyrahundrasjuttiotre pannkakor kändes det som men riktigt så många var det ju så klart inte. Gott var det i alla fall. Tur det. När jag var klar med stekningen så kom P hem. Just in time. Vi satte oss och åt fort som bara den för han skulle iväg igen på något möte så jag lämnades ensam igen. Jag satt inte still länge utan började städa. Jag började städa på riktigt också. Jag förstår inte att jag ska vara rastlös efter TVÅ minuter. Jag tror inte ens jag har suttit ner så länge idag. Nu är det i alla fall nästan rent. Jag hinner inte allt idag för jag har tvättat också, gardiner och hela köret. Så imorgon ska jag stryka, dammsuga och svabba golven. 
Nu ska jag gå in och ställa mig i duschen innan jag lägger mig i nytvättade sängkläder. Älska det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback