Uppdat. 2 september


Dagen idag har gått fort och jag har haft något att göra hela dagen. Inte suttit ner en sekund. När jag vaknade skrek min mage efter mat så det var bara att gå upp och fixa frukost. Efter det så fick det blir en stark kopp kaffe, för som sagt var jag otroligt seg imorse. Men kaffet fick mig att vakna till och jag satte igång med att stryka gardiner och dukar. Det tog sin lilla tid kan jag lova. Jag gjorde ju allt supernoga, det är ju ett måste när det ska hänga så alla kan se. Sen när allt var på sin plats igen så började jag plocka i skåp så det gick att öppna dom, jag körde vidare med bara allmänt plock. Var sak har sin plats. Efter det så dammsög jag, NOGA SOM BARA DEN! Sen när jag skulle torka golven så fanns det ju ingen allrengöring så då var det bara att klä på sig så man såg anständig ut och gå ner till affären. Jag tog såklart med mig lappen som jag fick av brevbäraren för jag hade fått ett paket skickat ända från Umeå med två par mamma byxor i. När jag kom hem så kunde jag ju inte hålla mig, så jag testade byxorna och dom satt bättre än väntat! Äntligen byxor som passar. Jag tog så småning om tag i golvtorkningen och jag svabbade av varje rum TVÅ gånger, inte en utan TVÅ. Jag kan lova att jag har ett rent hem nu. Efter städningen satte jag igång med maten och den blev klar precis i tid. Potatis, falukorv och ostsås. 
Nu sitter jag i soffan med min man som håller på att bli sjuk igen. Jag är superuttråkad. Jag klättrar bokstavligen på väggarna. Går runt och småäter bara för att jag är rastlös, då är det illa. Jag vill att min lilla bebis ska komma ut, då kommer jag aldrig mer vara rastlös. Jag kommer snarare sakna det, men det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback