Uppdat. 3 september

Sitter med datorn i knät, IGEN. Jag och P hade/har ju en sån mysig kväll men det går knappt att ha det med mig längre för jag blir rastlös direkt så när jag går upp ur soffan så skrattar bara P, han kan inte göra så mycket annat. Jag har i alla fall fått världens skönaste fotmassage av honom. Då gav ju jag honom taktil massage, alltså handmassage och det gillade han. 
Jag har lyssnat på bra musik hela dagen och nu svider det lite i dansfötterna. Jag har ju inte varit te på ett dansgolv på jättelänge, inte på hela sommaren och det lär inte hända på ett tag heller, men jag är sugen! Riktigt kul ska det bli sen att kunna spendera en dag med mina gamla tjejer och bara skaka rumpa. 
Nu ska jag spela spindelharpan i hopp om att ögonen ska slå ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback