Uppdat. 3 september

Nu håller jag på att tvätta nya byxorna jag fick på posten igår. Känns så skönt att ha kläder som passar. Jag har också lyckats med att dra med P ner till affären för att handla lite sen ställde jag mig i köket för att göra mat. Panerad torsk med potatis och remouladsås, så nu är jag mätt. Som vanligt förutom på morgonen. 
Jag sitter och tänker mycket på bebisen nu, jag längtar jättemycket efter den. Snart är det dags för ultraljud igen, den 14e september. Elva dagar kvar och jag kan lova att jag börjar bli nervös. Tänk om det har hänt något!? Jag försöker att inte tänka på det men som den hönsmamma jag kommer att bli så går det inte att komma ifrån. På förra ultraljudet fick vi se vår knodd både suga på tummen och klia sig i huvudet. Riktigt kul för sög på tummen gjorde jag också när jag var liten. Liten och liten, jag slutade när jag var tolv år. Kommer ihåg att det var på en sommardag i augusti jag slutade. Jag och min lillebror var hos vår mormor och skulle sova ute i hennes uthus och helt plötsligt bestämde jag mig. Jag slutade tvärt och hade inga som helst problem med det. Jag hade försökt med så många knep och trix innan, som att sova med vantar, 'stopochväx' och plåster men inget funkade. Det krävdes väl att jag skulle vara bestämd i mitt beslut som med allt annat. Som nu när jag slutat att röka, det var inga problem när jag visste vad som väntade och där hade jag ju också provat flera olika knep innan. Beslut är viktiga.

BEBIS ÄR EFTERLÄNGTAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback