Uppdat. 4 september

Även fast man inte tror det så finns det goda ting med hösten också, som med allt annat. Det hösten för med sig är alla snygga kläder och boots. Visst, jag kanske inte kommer kunna ha det jag vill ha på mig med min växande mage men jag kan ju drömma. Sen är det ju alla bra program på tvn, allt börjar ju nu. Kanske inte är så kul att vara klistrad vid tvn från klockan 19 på kvällarna men varför inte göra det till något mysigt. Det är något jag ska bli bra på. Passa på att tända lite levande ljus, gosa ner er i dom mysigaste och skönaste klädesplaggen ni har och ta med er den/dom ni håller kär. Ta med er en kopp av något gott som varm choklad, te eller vad ni nu helst vill ha i koppen. Det kan ju bli urmysigt. Alla härliga höstpromenader där jag kommer gå och plocka lönnlöv och göra fina dörrkransar av och hänga upp. Skapa en underbart mysig känsla. Det är många som tycker att hösten är en tråkig, jobbig och deprimerande årstid men tryck bort dom känslorna och plocka fram det goda det för med sig. Ett varmt bad, en bra bok, levande ljus och ett glas av det du tycker är godast så är kvällen gjord. Gör denna höst till din höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback