Vädrets under.

Det är dunderfint väder, jag är på superbra humör och jag ska ÄNTLIGEN sätta igång och jobba imorgon. Kan det bli bättre? -Nej, till slut början saker gå min väg också. Värt väntan.
Jag vaknade som vanligt av att jag var hungrig och bokstavligen flög upp ur sängen när jag såg vilket väder det var. Jag har lyckats få i mig lite frulle och kaffe även fast P druckit upp all mjölk. 
Min man ringde för en timme sen och såg till att jag var vaken, ett dagligt samtal han gör när han jobbar. Sen efter ca 20 minuter ringer han igen och genast får det tankar i huvudet som 'har det hänt något?' men det hade det ju inte utan han kläckte det fina nyheten att jag ska jobba imorgon. Underbart. Sen ringde M och förklarade lite mer om vad jag ska göra och det blir superbra. Berättar mer imorgon. Nu laddar jag inför en promenad i det fina vädret. Ska nog gå förbi och hälsa på min man på jobbet så han får se något fint, haha! Senare idag ska jag och P på rally och han är så lycklig!
Jag är fortfarande lite ledsen över besvikelsen med ultraljudet men jag har bestämt mig för att det är värt att vänta på. Högst en månad och det klarar jag, sen får jag äntligen veta vad min lilla skatt är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback