120823

Onsdagmorgon och jag är trött som aldrig förr.
Jag har så svårt att somna numer, vet inte varför.
Jag har försökt att gå och lägga mig direkt jag känner mig trött men så fort
jag kommer in i sängen så piggnar jag till.
Jag har försökt att vara vaken tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre,
men när jag lägger huvudet på kudden så somnar jag inte ändå.
Misstänker att jag har för mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud.

Både Alva och jag har fått i oss frukost och nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe.
Alva ligger och rullar runt som en köttbulle på golvet.
Så fort jag har fått i mig innehållet i koppen ska jag ta Alva med på en promenad.


Du älskade kärleksbarn ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback