En bra måndag

Idag är det en bra dag. Alva är på bra humör och likaså jag. Det är fint väder, kallt dock men solen skiner.
Dagen kommer bjuda på fotografering av Alva. Ska försöka få till ett foto till årets julkort och även några till som jag skulle vilja förstora.
Pappan i familjen kommer hem och jag får ha honom hemma i en hel vecka! ❤
Vi har mycket som ska uträttas som en familj. Julshopping, lite shopping till hemmet, måla hallen och få iordning. Skulle vilja baka och sen ska veckan såklart innehålla massa mys!
En bra dag!

En bild från gårdagen.


Kommentarer
Postat av: Sara- mamma till Ebba

Haha härlig bild! :)

Va länge sen jag lämnade spår av mig här och tyckte att det nu va dax. Hoppas allt är bra med er och va kul att det går så bra för er nu. Undrar bara varför du har flyttat? Trodde ni hade gått skilda håll men härligt att ni fortfarande hänger ihop.

Kramar Sara och Ebba <3

Svar: Allt är jättebra, lite kallt, haha! :-) Med flytten var allt väldigt invecklat och lite för privat att ta på bloggen :-) Kram!
izabelladanngren.blogg.se

2012-12-03 @ 15:07:54
URL: http://annasaracaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback