Simple sunday

Det blev inte mycket till promenad idag då vädret svek mig. Det började med att snöa och flingorna var stora som plättar men det övergick snabbt till regn. Inget som lockar till långpromenad. Istället har vi spenderat dagen i soffan, myst till det ordentligt och bara njutit av vår dotter.

Bilden på Alva är från BB. Tänk när hon var så liten ♥
image description

Alva Alicia Lindstam. Den 4e februari, 21.53 förändrade du mitt liv föralltid. Tillsammans med din pappa har ni gjort mig till världens lyckligaste. All smärta jag fick utstå skulle jag kunna klara av om och om igen för dig. Om inte mer! Du är värd allt.
Jag älskar dig, min dotter.
Jag är så lycklig att just du kommit ut till oss. Bara av att beskåda dig tåras mina ögon av lycka. Du har gjort mig till en bättre människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback