1a januari 2012

God fortsättning till er alla!
Jag hoppas att ni haft en superbra helg med mycket kärlek!

Gårdagen spenderades hos Z och M och det blev en otroligt lugn nyår och jag stortrivdes då jag var supertrött. Kände mig nästan lite otrevlig till en början men det släppte till slut. Med jättegod mat (två tallrikar blev uppätna av mig!) och prat om allt mellan himmel och jord kunde jag lägga mig med ett leende på läpparna. 

Första dagen på det nya året har varit otroligt bra. Det pirrar i magen hela tiden och jag kan inte sluta le. Detta är månaden då min skatt är beräknad att komma till världen. Dock fick jag besöka förlossningen i fredag för att göra en så kallad CTG-kurva då bebisens fosterrörelser minskade drastiskt under torsdagen och fredagen och jag var orolig att något var fel. Jag oroade mig i onödan då allt var superbra och det var nog så att lillfisen varit väldigt trött. Fick tips om att dricka söt saft och vila så skulle den bli pigg igen av en liten sockerkick. Så nu har jag besökt förlossningen också. 
Jag kan fortfarande inte sluta le. Jag längtar så!

image description

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig! Nu har jag utsedd 5 vinnaren av dagens blogg. Kika in om det blev du ;)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg.html#comment

Och förresten, gott nytt år! :D

2012-01-01 @ 20:36:20
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback