BF +4

God morgon finisar! ♥

Åh, vilken jobbig natt jag har haft! Jag somnade in jätteskönt vid 23.00-23.30 när vi gick och la oss men 00.53 tyckte min kropp tydligen att jag sovit klart. Jag vaknade, gick på toaletten och skulle in och lägga mig igen men varken kroppen eller huvudet var trötta. Ingen gäsp, ingenting. Jag provade allt, äta, läsa, tvtittande, men inget funkade. Klockan blev någonstans mellan 04.30-05.30 då jag bestämde mig för att gå in och lägga mig hos P men det dröjde någon timme innan jag lyckades somna. Sov ju inte så länge eftersom jag vaknade 07.43 och inte kunde somna igen. 
Är detta ett sätt för min kropp att förbereda mig på vad som ska komma skall? Eller vad är det som händer? 

Fjärde (!) dagen nu. Jag vill verkligen inte vara gravid längre, jag trivs inte som gravid nu. Jag vill uppleva kärlek genom mitt barn som har bott i min mage så länge. Något som jag också längtar efter att få se är hur P reagerar. Jag vet att han kommer bli 'baby-frälst'.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Ragnarsson

Det är så otroligt roligt och intressant att läsa din blogg! väntar med spänning på att bebisen ska titta ut :-)

2012-01-29 @ 11:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback