BF +6

God förmiddag! ♥

Jag har i princip just kommit upp ur sängen (för en halvtimme sedan). Jag har lyckats få i mig frukost och väntar på att P ska komma och göra mig sällskap i soffan. Ja, gubben är hemma från jobbet idag då han har varit dålig inatt. Jag är i full gång med att tvinga i väg honom till vårdcentralen men han är inte ett dugg pigg på det. Jag måste ju dock ha en pigg karl när jag själv ska ligga i sängen och förlösa ett barn. 

Idag är vi inne på sjätte dagen. I morgon har det alltså gått en hel vecka vilket är alldeles för länge om ni frågar mig. Visst, kanske det varit bra att jag 'gått över' då vår bebis varit lite liten och legat på minussidan under hela graviditeten men nu är det ändå dags att komma ut. 
Idag ska vi till barnmorskan, som sagt, så hoppas att hon kan säga att det är något på gång.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Läser din blogg med spänning då jag bara ligger nån vecka efter i min graviditet. Våran bebis har heller inte hållt måttet i magen utan ligger just nu på ca -19% för liten och mitt sf mått har inte ökat sen v34.. Har ni fått några såna siffror? För övrigt en kanon blogg och lite kul då jag vet ungefär vem du är så vi bodde i värmskog samtidigt. Håller tummarna för att eran bebis tittar ut snart och att allt går bra med er. Kram från en annan värmländsk förstföderska :)

2012-01-31 @ 16:49:01
URL: http://emeliejohansson.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback