I väntan på mat

Storstädningen är klar och min kropp är ur funktion igen. Nej, inte riktigt! Jag har krafter kvar att krysta ut en bebis så det kan få sätta igång nu tycker jag! 
Nu har P äntligen satt igång med maten. Jag ska bli bjuden på rotfrukter och annat i ugn (potatis, morötter, lök och champinjoner), lövbiff och en god sås till. Det vattnas redan i munnen och jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig borta från köket tills det är klart.

Kanske att det kan komma en bebis i natt nu när jag har boat så fasligt idag. Jag har faktiskt haft någon form av förvärkar under natten/dagen men jag kan ju inte mer än hoppas! Men som jag håller tummarna! ♥

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback