Inredningsdrömmar.

Nu är jag hemma efter ännu en dag på jobbet. Återigen massor av pappersarbete och det kommer det bli hela veckan då allt måste fixas innan bokslutet ska in. Idag bjöds chefen även på goooooood mat, supergott!

I slutet av månaden har jag bestämt att det ska göras något med lägenheten, nu är jag trött på detta. Tittar på tapeter och drömmer mig bort i inredningens värld. Vill, som jag sagt förut, blåsa ur hela lägenheten och börja om, få det som jag vill. 

Nu ska jag försöka väcka P som däckade i soffan så fort han satte sig. Jag vill in till stan.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Men, Bella, skulle du inte hem till Värmland?

2012-01-03 @ 19:44:16
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback