Just nu:

Sitter hemma, smaskar på lite godis och fixar med tvätt och ny kalender samtidigt som jag försöker kolla på film.
Jag och P var på stan förut och jag fick med mig ett par mammabyxor, en amningsbh, en mascara och en kalender hem. Sen försöker jag hitta en filt till lillfisen också men jag hittar ingen jag fastnar för tråkigt nog.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag hoppar i säng.

Angående förra inläggets kommentar:
Jo, jag ska flytta hem men tills jag har fått lägenhet (vilket kan dröja) så vill jag trivas i min nuvarande lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Klart du ska trivas :)

En dinglis filt, eller en lite luddig nästa teddyaktig filt, de är mjuka och sköna, finns på barnens hus, tror jag :)

Kram på dig!

2012-01-04 @ 09:11:53
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.24

Så mycket fint från Newbie :-)

2012-01-06 @ 18:07:02
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback