Kanon kalkon!

Nu är vi åter hemma från middagsbjudningen och vilken god kalkon han hade gjort! Supergott verkligen. Inte alla som sitter och äter från en 6-kilos kalkon inte!

Under hela dagen idag har jag varit igång med med städning och fix och nu är lägenheten skinande ren. Julen är bortstädad och nu vill jag ha in nytt. Nya tapeter, nya gardiner och nya mattor. I morgon ska vi gå och titta på tapeter, äntligen, som vi sagt att vi ska göra hur länge som helst men aldrig blivit av. Bebisen ska förhoppningsvis få komma hem till ett ny-tapetserat hem om inte lillfisen bestämmer sig för att komma ut tidigare än beräknat. Vilken den gärna får göra, om den nu skulle vilja göra det. Man kan ju hoppas på att det sätter igång nu när man lägger sig och vilar efter en dag med enbart städning. 

Nu ska jag lägga mig i P's knä då han erbjudit sig att killa mig i håret, l.ä.n.g.e. Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback