Lugn dag.

En lugn söndag då jag har pluggat lite grann. Snart har vi tvättid så ska ladda inför att gå ner till tvättstugan, något jag mer än gärna gör då jag älskar doften!

Med tio dagar (ENDAST 10 DAGAR!) kvar till bf så tvingar P mig att idag packa bb-väskan, kanske med all rätt. Jag tycker ju inte att det behövs då från det jag får värkar och att vi ska upp till förlossningen inte går på två minuter så hinner vi packa då. Fast man vet ju aldrig.
Jag har också kokat ur alla nappar till lillfisen så det är gjort. Jag vill bara att bebisen kommer nu, som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Inte smaka på tvättmedlet, inte smaka!

Bara lukta :)

Ha det bra i tvättstugan ;)

2012-01-15 @ 16:34:05
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback