Önskelista.

Snart har denna dagen också passerat om än mycket sakta. Jag har inte fått mycket gjort idag, gått och plockat lite. 
Alldeles strax kommer gubben hem från jobbet och då ska han väl få stoppa något i magen innan jag börjar dra i honom. Men efter det kommer han inte få sitta länge utan vi ska gå iväg till Färgservice och titta på tapeter. Vi var ju där i lördags men då var det ju stängt så vi fick skjuta på det. Hoppas bara att jag hittar något jag gillar.

Idag är det bara 14 dagar kvar tills jag fyller år, även om det inte är den nedräkningen som är roligast just nu så kommer jag ju fylla år vare sig jag vill eller inte. Sambon frågar varje dag om jag vet något jag önskar mig men jag tycker det är jättesvårt. Hatar att säga till folk vad jag vill ha. 
Jag har suttit och funderat lite och några små ting jag vill ha kan jag nog komma på. Först på listan står ju såklart en Kitchen Aid, svindyr men ack så wanted! Sen vill jag ju fixa till hemmet så presentkort hos olika inredningsbutiker tackar jag inte nej till. Uggs är väl för underbart!? -Det är också något som står på listan. Sen skulle jag vilja ha en ny locktång. 
Listan plockar på sig till slut! 

1. Kitchen Aid ♥
2. Presentkort
3. Uggs
4. Locktång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback