På gång

Plockat och fixat ('boat' som det tydligen heter) i lägenheten tills nu. Städat kylskåpet så det är rent när det ska in massa mat där senare. Sängkläderna ligger i tvättkorgen, redo för ett par varv i tvättmaskinen senare. Jag har fått i mig lite mat i magen och nu är det dags för en dusch. Nästa dusch hoppas jag kommer vara på förlossningen, haha!
Nästan att jag blir lite ledsen då jag sitter och läser gravidbloggar, i princip alla har känningar och förvärkar.
Är det inte magen så är det molande mensvärk. Jag känner absolut inget! Ska inte bebisen komma ut alls? Har hon/han byggt sig ett bo där inne? Jag längtar ju så! Jag vill känna något.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Den kommer när den kommer.

Passa på att vila nu du, skönhetssömn, får du ägna dig åt, när den flyttat hemifrån :)

Kram!

2012-01-26 @ 13:52:46
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback