Pluggande.

Hej fina ni! ♥

Idag är det onsdag och vid det här laget vet ni väl vad det innebär? -NY VECKA! Idag studsar vi in i v. 40. VECKA 40!! Nu ska jag inte säga för mycket för självklart ska detta få ett eget inlägg senare under dagen.

Och liiiiite klagande och nederlag. Jag är ledig idag. Suck. Jag måste plugga men jag känner inte för det alls. Onsdag och det betyder också att det är dags för några timmar i skolbänken ikväll om inte S är sjuk, som han tyvärr var förra veckan. Pluggandet måste jag komma igång med. Jag har några inlämningsuppgifter jag måste bli klar med och det vill jag gärna bli innan lillfisen bestämmer sig för att se dagens ljus för första gången och det kan ju bli när som helst.

Nu ska jag få i mig resten av min frukost!
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback